Wednesday, September 1, 2010

Sudah Lama Tak Ku Update Blog Nie

Fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! keluh panjang dari seorang lelaki , teringat suatu ketika dulu dia mundar mandir kerisauan dia sekitar kaki lima jalan .



entry macam enn ? hahaha pancing je tu , padahal aku da lama tak update blog , sangat busy oke ! bukan apa , busy dengan study . teringat nak update blog nie pon sbb aku asek tgk orang asek dok post je blog dorang kat status , terase dengki jgak . Well ! sbenarnya bukan senang nak update blog kalau takde cerita :) heh !


Cerita cinta di IPT , haha ! boleh pakai jgak kata kata tu sebenarnya , tak heran la ramai kawan kawan aku gugur di medan perang kerana cinta :) perghhh ayat , tak boleh blah ! cettt ! oke lupaakan . Cinta IPT laaa , mungkin aku dengan dia ada jodoh kot , tak sangka sangat aku boleh jumpa diaa kat tempat tu . haha ! diaa sweet , budak kelas aku yang buatkan aku kenal kat diaa dulu :) thanks kat kawan aku . Tapi Harini aku nmpak diaap pakai pink mmg cun gilaa ,ahahah 1 set plak :) pagy tadi daa jmpaa daa :) siap senyum senyum kambing gitu :) haha ! lemah pakcik tgk dia senyumm :) besok kalau jmpa lagi nak mntak terus number tepon diaa :) tp gentle kah sayaa ? hmm , kalau dapat number tepon besok maknanya gentle laa tu :) gudluck reza :) err , tade orang nak wish . sooo , wish sendiri sudahh :) hehe !



btw , tinggal lagi beberapa hari je lagii :(

No comments:

Post a Comment