Monday, October 11, 2010

Update .

Rasanya dah lama tak update blog neh , harap je ada blog , tp jarang bukak .Sekali sekala aku bukak laa . Hmmmm , takde yang menarik so aku tak update lagipon taktahu nak tules apa . keh ! Errmmm , aku ada masalah ketagih men DOTA la plak dah la nak dekat final neh , boleh plak aku men dota . wehh ! aku da 2 hari tak tido sbb game nieh , ianya seperti merasuk aku . perghh ! kuat betol hantu game nie . balik kelas terus mengadap game mmg gila ! Budak rumah aku neh plak boleh plak cakap aku Dewa Game ? sbb suma game aku reti men , ps or pc dua dua aku hebat . keh ! dah hari hari aku dok main kat rumah tu mmg la Pro , bak kata pepatah NAK JADI CHEF WAN KENA PANDAI MASAK . keh keh ! gedebak gedebuk dah pkol 5 pagi , aku baru je abes men dota . Abes men dota aku dok TIP TAP TIP TAP menaip blog nie haaa , mata pejam , tp tangan gerak . Taip ikot suara hati . POYO ! dengan berteman lagu jiwang jiwang , contoh WINGS , RAHMAT , EKAMATRA dan banyak lagi la dah pening aku dengar lagu nie . Dah la tengah pening nak buat short drama neh , tajok macam je senang , tp bila dok pikir buat , mak aih susah bebenor ! Rabu ni kalau tak silap kena hantar . Bosan betol , Minggu nie aku balik kl . Aku pon da lama tak balik so balik laa , rindu rumah , rindu katil , rindu bantal , rindu bilik dan rindu family tersayang . Weh ! Tahap mengantok aku di paras maksima dan dah tak boleh blah nie . Kang ada plak yang kena papah aku untuk ke tilam tidur . Sapa mau ? hang mau kah ? haha ! k lah , waa chow dulu pasal waaa da tersenggok ni dpan lappy , chow chow chow ! Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment