Monday, December 20, 2010

Borak Punya Borak .

Borak punya borak , guaa dah abes belajar kat politeknik . Tu baru borak je , tak masok lagi sembang sembang laen . haih ! menaikkan darah betol . HAHAHA ! sumbek dah nie , tahu apa itu sumbek ? kerja kejap ada kejap takde , macam biskot daa ! bosann dah nie , taktahu nak buat apa dah . Gua ingat besok gua nak pegi cari kerja la , kat mana ada kerja kat situ waa nak kerja . haiz ! tp bila dah kerja gua plak jadi malas nak pergi kerja . agak agak YOUALL la , ada tak kerja yang tak menggunakan tenaga LANGSUNG ????? kalau ada luorang roger roger gua . Nanti gua kasi la luorang semua upah , orait ? ngam tak ngam ? haha ! APA GUA MEREPEK ? GUA PON TAK TAHU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








NI KIRA ENTRY BARU LA .


Adalah 1 hari nie , gua keluar la dengan mmber gua , name dia haneff shaidi , cadang keluar nak tgk movie yang bertajok HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH . Macam tu lah ceritanya . Tapi taktahu la apa pasal malang ke apa nasib 2 hamba allah nie tak dapat tgk enn . STOP jap ! gua cerita dari awal sket .

1st , gua bangun tido je , trun cari phone pastu call anep , call punya call punya call , dah dekat 38 missed call kat phone dia , baru la dia angkat . Gua pon borak la , ajak dia pegi tgk movie , dia oke gua pon set . Janji Pkol 8 . Siap punya siap punya siap punya siap , pkol 10 jgak gerak , haaa ! tu namanya sembang keling . hahaha ! lepas gua pick up si anep nie , gua dengan cargas ahh berdua kerja panggung wayang berdekatan , pergi la beratur , lama jgak kitaorang beratur dekat 3 minit lebih jgak la , penat weh ! lenguh lutut al maklumlah dah tua . keh keh ! sampai je turn kami , aku pon dengan segan segan je order , " CERITA HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH ada bang ? " lepas tu , brader tu pon dengan jelasnya cakap " UNTUK SHOW PKOL 10.30 mlm , DAH SOLD OUT LA DIK " , time tu aku dah hancur punah kecewa berderai dah hati nie . dah tak boleh nak cakap apa . Nak sedapkan hati , aku ajak la si anep nie pergi TS , nak jgak tu tgk cerita HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH , mana taknya ramai ramai mmber aku yang dah pegi tgk semua kata best la , terbaik la , rugi kau tak tgk la , dan macam macam lagi . TENSION PLUS BERBULU JGAK TELINGA nie dengar . Tu yang gua semangat gila nak pegi tgk . dah lepas 1 tempat mengecewakan aku , aku pergi tempat laen , berdekatan jgak la kat situ , tp kena jalan sket dalam 10minit la jgak , 10 minit tu macam 10jam je aku jalan , lama nak MAMPOS ! dah sampai je kat tempat tu , gua tanya lagi KAK , CITER HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH ada ? lepas tu akak tu pon dengan senyum simpul je jawab SORY LA DIK , CERITA TU SAMPAI PKOL 9.20mlm je SHOW DIA . HUH ! time tu aku la kecewa gila gila gila . lepas tu terus balik dengan hati yang dah patah .



Thats All For Now :)

2 comments: