Friday, February 25, 2011

Agak Agak Bosan - Part 1

rasanya macam nak hentak hentakkan aje kepala nie kat dinding , dah macam tungau dah dok kat sini , bosan nak mati . Ada ternet pon bosan jgak , internet dah bosan . so sbb dah bosan sangat , gua nak share skit tips untuk hilangkan boring , bak kata orang kulit puteh , sharing is caring joking is loving , i do understanding . BHAHAHA ! sampah !

oke ( tiga kali ) , ni la beberapa tips akan aku turunkan kat korang korang nie .

tip 1 - korang boleh berkira kira jari jemari korang , jari kaki jari tangan , mana tahu lepas lepas dah 3 jam kira jari korang boleh bertambah , tu la rezeki .

tip 2 - agak agak bosan jgak dengan tips pertama tadi , korang boleh maen tekan tekan profile mmber mmber korang kat fb tu , pastu send la pantun ke , peribahasa , tak pun ajak main kejar kejar .

tip 3 - korang boleh jgak pegi beli air Teh O Ais seberapa banyak korang nak , lepas tu minum sampai perot korang kembung . agak agak dah kembung boleh la korang amek jarum pastu cucok je kat perot kau orang yang kembong tu , nnty kembis la perot tu .

tip 4 - dengar la lagu yang sama sampai 389kali , kalau boleh sampai telinga korang boleh cakap " TOLONGLAH dengar lagu lain " .

tip 5 - boleh jgak korang nak main baling batu kat rumah jiran , agak agak jiran tak keluar rumah tandanya dia suka la tu . AWAS ! kalau dia membalas balingan korang tadi maknanya dia ajak perang , so korang dah boleh prepare dengan family .


* so buat masa ni , gua kasi 5 je la dulu . pastu tetibe je perot gua menyanyi zapin feat rap sket . sekian .

4 comments:

  1. pasni aku bley la gne kan tips ko bg nie.
    ye la. aku pun da bosan tahap gaban da nie!!!

    ReplyDelete
  2. sy suke dengan tips2 anda. sangat berkesan! reza gile!!hahahaha=P

    ReplyDelete
  3. semuanya gila. hagaga. nak cari fasal dgn jiran tu yg tak sanggup :p

    ReplyDelete