Wednesday, December 22, 2010

Feveret Gua Ni !

Sinar matamu bagai api menyambar
Haruskah engkau dan aku sama
Bara restu cintamu aku terpandang
Oleh pancaran demi cinta kristal

Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci
Kini aku mengenal akan kepastian
Agungnya cintamu
Hangat membakar panas membara


Mentari cintaku ini jangan dipadamkan
Jika terpadam fanalah harapan

Kasih tunjukkan aku murni cintamu kasih
Biar aku ilhamkan akan kesucian
Kasih dan cintamu
Terus memancar terus membara

Jangan padamkan mentari cinta
Jangan padamkan demi cinta kristal
Bawa ku pulang ( 3X )



Rasanyan Lagu Nie Mengungkap Seribu Makna .


Sebenarnya Ni la Lagu Tema Cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah .




Pssstt ! aku bukan maen suka lagi dengaq lagu nie , lagi lagi bila awie yang bawak lagi nie , macam kena je dengan suara dia yang iras iras aku . perghhh ! sehari 125kali aku dengar lagi nie , kalah lagu mahir zain . bila dihayatikan lagu nie , ada makna makna terselulit dalam lagu nie . hahaha ! sambil sambil tu aku nak kasi tahu korang yang aku dah tgk cerita nie , best la jgak . release jgak la tension kalau tgk , pada couple yang sedang rancak bergadoh tu , elok sangat tgk cerita nie . Mungkin sebelom nie muka korang ketat macam getah spendar , elok la gelak ketawe kasi longgar sket getas spendar korang . wakakakak ! sambil aku dok menulis blog ni , aku dah ulang lagi CINTA KRISTAL ni dah 1001kali dah , style aku mmg camni , kalau dah minat 1 lagu , sampai muak la aku dengar , sampai la ada lagu baru yang boleh kalahkan lagu nie .Oke now kita masok perenggan baru .


Perenggan baru .

1 comment: