Thursday, June 10, 2010

Cakap Pon Tak Guna Sepak Pon Tak Kena - Last Day

macam tade kene mengena je tajok nehh,hahah ! biarkan ianya di selubungi misteri.Hari nie hari last aku praktikal kat ficranova,lepas ni masok balik poli yang jauh ke hujung dunia,bak kata pepatah mak aku " tempat jin bertendang " hebat plakk mata mak aku nie,kadang2 aku panggel mak aku kak ros :) sweet je nama tu :).Oke,aku mmg tak tahu nak buat apaa pada hari last aku kat office nie,hahah ! aku datang lewat ikot suka2 aku je,haha! office masok pkol 9,tp aku datang tadi pkol 10.30 :) rilex sudaaa ! sampai je office,aku terus mengadap pc,pastu pegi pantri,cari makanan,lapar wehh ! semalam balik men futsal tak sempat makan,sbb kak ros kau tak masakk nasi,diaa masak lauk je,hampeh.Dengan hati yang kecewa aku pegy lahh kedai makan area rumah aku,bilaa da sampai,kedai tu plakk da ttop,hujan yang aku redah untuk kedai makan tu,hanya sia2,oke tu cerita semalam,Hari ni nak cerita harini punya cerita,sambong tadi kat mana haa ? sory,sayaa pelupaa orangnya -.=".Haaa sambong yang kat pantry tu,masok2 pantry je ada sebungkus lagi nasi lemak,dengan lapar yang da menggunong aku pon apalagi,pergy santap lahh,betaa da lapar ! haahah,sekali aku bukak bungkusan tu,bukan nasi lemak,tp mee hoon,perot da lapar,cakap pon takk guna.So aku makan je apa yang suda terhidang,dengan saki baki kueh mueh yang adaa,aku perlahap,aku buat air sedap2 untuk tekak aku,dengan tambahan air kosong ( sejuk ) di pagi hari,mmg menambah selera makan aku,aku mkan sampai clear meja makan,abes sumaa makan.Memang aku da lapar tahap dewa limau.Abes makan aku lepak depan pc balikk.tuupppp tappp tuuppp tappp bunyi aku taip sesuatu, disambong dengan bunyi bos bos aku dok borak2,pastu dengan bunyi lagu kat pc aku neh,membuatkan bermacam bunyi adaaa dan hinggap kat pelusok gegendang telinga aku,dan skrang bunyi2 tu sumaa da makin kurang,sbb aku da tade ape nak taip,hahaha ! bos pon da buat kerja diaa.Aku pon nak sambong berangan kawen dengan anak rajaaaa :)

No comments:

Post a Comment