Thursday, June 10, 2010

Mendebarkan

phew ! harini khamis,besok da jumaat.Sekejap je aku da nak abes praktikal,phewww ! macam2 perasaan adaa dalam hati aku nie,berdebar,takot,gemuruh,cuak ! erk! macam sama je semua,ahha ! lantak p lahh,besok da ari jumaat,hari last aku praktikal kat Ficra Nova,tmpat nie best ohhh,bos pon sporting je,budak2 office sumaa sporting,1 kepale,tp kalau time banyak kerja,hamboi! tak ingat duniaa ohh,dan yang paling penat aku ahhh.Abes merata-rata tempat aku pegy.Daripada tak tahu jalan,sampai tak terror gakk ahh,shah alam tu pon senafas je aku tawaf,kajang,putrajayaa,tu ahh antara tempat yang aku pegy masa aku praktikal kat Ficra Nova ni,even jauh,tp aku rasa ni laa masanya nak belajar berdikari,mana ada dorang nak tnjuk jalan detail kat aku,semuaa kena cari sendiri,mmg kena survive.Bila da praktikal macam macam orang aku jumpa,adaa yang kurang ajar,adaa yang baek,yang cun pon adaa jgak,haha! Tp sekarang nak abes,rasaa macam nak kerja lagi,nak praktikal lagi 6 bulan pon tape,ahaha ! da syokk ! aku ni pon asek merawang2 ntah kemana,padahal pegy deposit check je,tapi berjam2 , naseb bek la akak tu baek,so diaa tak bising2, senang cerita, kat tmpat aku praktikal ni sumaa baek,cumaa masa2 mulaa masok2 macam poyo sket ahh,tp bila da kenal dorang nie,dorang ni sumaa baek2 belaka,bos pon macam tak kedekot enn,selalu jgak diaaa blanja aku makan,bukan stakat bos,staff biasa pon selalu gakk blanjaa aku makan.Agaknya dorang ni paham kot aku nie takde duet,al-maklumlahh elaun rm300 je,pastu nak kenaa jalan jauh2,mmg tak cukop ahh,makan lagi minyak lagi,mana aku nak cekau ,ahah ! nak beli boxer aku pon tak cukop.adess ! tp apa apa pon mmg aku enjoy gilaaa,mana taknya office ni aku buat macamm mak aku punya je, suka suka aku je nak dtang pkol brapa,tp kalau aku datang awal pon,bukan adaa kerja,tercongok jee dpan pc nie,mengadap FB,mmg bosan! hahaha,pastu bos kat sini plak 24/7 cerita pasal kerja,mmg tak bole masok ahh dengan aku kan.adess ! well tak sabar betol nak tggu besok,tapi takot jgak nak tggu besok,pasal report aku tak buat lagi,adess !

No comments:

Post a Comment